KEYNOTE | Diederik Breijer

Managing Partner | MORGENFRISK

KEYNOTE | Diederik Breijer

Managing Partner | MORGENFRISK

Biography

Diederik Breijer was ruim 8 jaar CEO van IPG Mediabrands Benelux. In januari 2020 lanceert hij samen met Nathalie Peters en Marc Gooijer marketingservicesbedrijf MORGENFRISK | the in-housing company.

Diederik Breijer: “We hebben allemaal de afgelopen jaren kunnen zien dat de revolutie in elke sector vooral gedreven wordt door de opkomst van technologie. Hierdoor is ook de marketingarena in een razend tempo een compleet datagedreven digitale arena geworden. In deze nieuwe complexe wereld staan data en tech centraal, zijn consumer touchpoints meer versnipperd dan ooit en vraagt het nieuwe marketingspel om andere kennis, skills en partners. Het realiseren van groei is voor veel bedrijven hierdoor uitdagend geworden. MORGENFRISK is een nieuw soort marketingservicesbedrijf dat organisaties de oplossingen biedt waarmee ze het nieuwe marketing beter gaan begrijpen, zelf kunnen organiseren en hierdoor hun resultaten kunnen verbeteren…”

Lees meer hier