KEYNOTE | Joris van Heukelom

Partner MakerStreet

KEYNOTE | Joris van Heukelom

Partner MakerStreet

Biography

Joris van Heukelom verruilde in het jaar 2000 Antwerpen voor Amsterdam. Hij werd Vice President Content & Marketing bij MTV Networks, Director Content Consumentenmarkt bij KPN en daarna CEO van Ilse Media, het latere Sanoma Digital.

In 2011 verliet Joris van Heukelom de sector digitale media en richtte hij samen met gelijkgestemden MakerStreet op. Dat is uitgegroeid tot een netwerk van ondernemers die samen meer dan 20 ondernemingen besturen. Meer dan 260 makers binnen MakerStreet bedenken, toetsen, ontwerpen, bouwen en optimaliseren producten en diensten van grote corporates en scale-ups

“De mens is getroffen door een tomeloze innovatiewoede en schept heden een technologisch bouwwerk waarvan artificial intelligence vooralsnog de kroon lijkt te gaan worden”

Joris stelt zich de vraag: hoe moet de mens zich hierin verhouden tot technologie. De logische titel van zijn presentatie is dan ook:

‘M tot de tweede macht; Mens & Machine’.

www.makerstreet.nl