Moderator | Nathalie Peters

Head of Digital Transformation | IPG Mediabrands

Moderator | Nathalie Peters

Head of Digital Transformation | IPG Mediabrands

Biography

De passie van Nathalie Peters is het (door)ontwikkelen van nieuwe digitale- initiatieven en -bedrijven. Ze richtte Ogilvy Interactive op bij OgilvyOne en bouwde mee aan de start van Tribal DDB.

In 2005 maakte Nathalie de stap naar mediabureaugroep IPG Mediabrands. Als Managing Director initieerde Nathalie de digitale bureaus: digilogue, Reprise Media (thans geïntegreerd in Traffic4u), Cadreon (RTB) en Spring Creek (Social). Vanuit haar functie als Head of Digital Transformation bepaalt ze nu de digitale koers van de groep en bewaakt ze de implementatie. Sinds april 2015 is ze voorzitter van het IAB, de branchevereniging voor digital advertising en marketing innovatie.

Ze zoekt graag de podia op om over de ontwikkeling van het vak te spreken en jureert ook in diverse Nederlandse vakjury’s, waaronder in die van de Cross Media Awards 2019.

Nathalie Peter wordt tot de meest invloedrijke mensen in de Nederlandse media gerekend. In DeMedia100 staat ze dit jaar op nummer 18, in DeMediabureau50 steeg ze dit jaar naar nummer 2.