INTERVIEW | Antoinette Hoes

Transformation Director | INNOCEAN Berlin

INTERVIEW | Antoinette Hoes

Transformation Director | INNOCEAN Berlin

BIOGRAFIE

Antoinette Hoes vertrok 4 jaar geleden naar Duitsland om DDB te versterken als Transformation Director. Ze hielp daar met het winnen van de internationale Omnicom Volkswagen pitch door een breed ‘bespoke’ bureau neer te zetten met media, creatie, productie en adaptatie als geïntegreerde functies.

Omdat ze een roman wilde schrijven ging ze freelancen, en dat bracht haar bij DDB Dubai voor Porsche en bij media.monks voor de Europese BMW pitch. Nu versterkte ze de rangen van Innocean Worldwide Europe, het bureau dat door Hyundai Motors in het leven is geroepen. Haar rol is het versterken van de innovatieve kracht van het bureau.

Haar #BraggingRights: Ze was spreker op het Cannes Lions festival en werd opgenomen in De Kleurrijke 50 – de lijst met mensen in ons vak die zich hard maken voor diversiteit en inclusie.

Op het Cross Media Congres 2021 zal Antoinette Hoes worden geïnterviewd door Joris van Heukelom