Keynote | Dolly van den Akker

Managing Director | MPG Group

Keynote | Dolly van den Akker

Managing Director | MPG Group

Biography

Dolly van den Akker werkte bij Hill Knowlton, McDonald’s en Sanoma, waar ze onder meer Brand director Glossies & Entertainment was. In 2016 werd ze Business Directeur Nederland bij MPG. In 2019 werd ze Managing Director MPG Group. In 2020 werd SOCIAL.INC overgenomen.

Dolly van den Akker : “MPG.Group is hét nieuwe fullservice content- en crossmedia-netwerk in Nederland. We maken content. Whatever it takes. Hoe de wereld ook verandert. Van print tot video, van live tot AR. En altijd met als hoofddoel: engagement van consumenten met merken. Wij zijn ervan overtuigd dat je echte engagement bereikt met de juiste inzet van data, strategie en creativiteit. MPG.Group is een netwerk van aangesloten en samenwerkende bureaus die uitblinken in een of meerdere van deze drie pijlers. Zie het als een formule: Data x Strategy x Creativity = Let’s Engage!

Dolly van den Akker is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Lees ons interview met haar hier

.