KEYNOTE | Lydia Fleuren

Social Strategist | Talpa Network

KEYNOTE | Lydia Fleuren

Social Strategist | Talpa Network

Biography

Lydia Fleuren is sinds 2018 strateeg op de social afdeling van Talpa Network. Eerder was zij onder meer Head of Media bij Content en Influencer Agency Storyboard.

Talpa Social, is de ‘jongste’ unit van Talpa Network waarbinnen StukTV, Gierige Gasten, New Wave en Social1nfluencers actief zijn. Samen met de populairste creators van Nederland maken we dagelijks content voor miljoenen fans tussen de 13 en 34 jaar.  Content voor de generatie dat altijd online is, continue beweegt en het medialandschap een nieuwe kleur geeft. Wij bewegen mee om ons eigen verhaal, maar ook het verhaal van onze adverteerder, bij deze generatie te brengen.

Talpa Network is de onderneming waarbinnen John de Mol zijn (multi)media-activiteiten heeft ondergebracht. Talpa Network bestaat uit de onderdelen Talpa Events, Talpa TV (onder meer SBS6, Net5, Veronica en SBS9), Talpa Radio (onder meer 538, Sky Radio, Veronica en Radio 10), Talpa Social (Social1nfluencers), Talpa Digital (onder meer KIJK, JUKE en VoetbalTV) en de e-commerce divisie (onder meer VakantieVeilingen, Actievandedag en Ticketscout). Ook het Algemeen Nederlands Persbureau (ANP) en het fotobureau Hollandse Hoogte maken deel uit van het concern. Deze onderdelen worden ondersteund door Talpa Network Media Solutions, Talpa Platform en Talpa Creative. Met dit netwerk is het Nederlandse multimediabedrijf meer dan relevant voor de consument en de adverteerder.

www.talpanetwork.com

.