Sprekers

KEYNOTE | Niko Koffeman

CMO | Those Vegan Cowboys

KEYNOTE | Derk Sauer

CEO | The Moscow Times

Keynote | Désirée Battjes

Managing Director | ZIGT Create

Keynote | Farouk Nefzi

Chief Marketing Officer | Feadship

INTERVIEW | Chafina Bendahman

Oprichter | Rose Stories

Keynote | Sadik Cevik

CEO | Gorillas Benelux

INTERVIEW | Bas Smit

Infuencer | Ondernemer

KEYNOTE | Diederik van Middelkoop

Creative Director | Amp.Amsterdam

Marketeers Forum | Ana Henriques

Manager Brand & Campaigns | TUI

MARKETEERS FORUM | Bibianne Roetert

Marketing Manager Benelux & Beyond | Tony's Chocolonely

MARKETEERS FORUM | Nienke van de Streek

Managing Director Marketing en Communicatie | ALDI Nederland

Moderator | Georgette Schlick

CEO | Fremantle Netherlands & Belgium

De Belofte 2022

Wie wordt het talent van 2022?

Startup22 | Kabood

Marco-Paul de Jeu | Business Development Director en Partner

Startup22 | Tonny Media

Titus van Dijk | Oprichter

Startup22 | Zynchrone Media

Marcel den Hoed - Managing Director | Jeroen Mirck - Head of Content

Startup22 | ShoutOut

Richard Klomp | Oprichter

Startup22 | De Amsterdamse Mediafabriek

Maarit van Zalk | Directeur

Het Cross Media Congres 2022 geeft podium aan de beste sprekers uit media en marketingcommunicatie die op dit moment de meeste relevantie hebben.

Wat moeten marketeers met NFT’s of anders wel de metaverse? Wat zijn de trends in online design en hoe weet je welke belangrijk en zijn welke je kunt negeren. En het gaat wel héél hard met podcast. Wordt het niet tijd dat jouw merk niet alleen een logo maar ook een sound design heeft? En hoe maak je dat dan? 

We kijken in de toekomst waarin koeien van staal wel merk maken vast gras maar geen mest. En we luisteren naar de meest invloedrijke influencer van 2022.

En we maken De Belofte 2022 bekend en presenteren de 5 beste startups in media en marcom van dit moment…

Datum is woensdag 8 juni, locatie is de Kromhouthal in Amsterdam.

We horen van exploitanten, adverteerders en bureaus die de gevestigde orde vertegenwoordigen en van startups die deze orde juist uitdagen met brute ideeën die de wereld gaan veranderen.

Wat hen bindt, is een continue zoektocht naar werkende businessmodellen in een razendsnel veranderend medialandschap waar kansen en bedreigingen elkaar afwisselen en zelfs in elkaar kunnen overgaan.

Dit maakt crossmedia tot een buitengewoon boeiend fenomeen…

Bestel hier kaarten

Sponsors

Het Cross Media Congres wordt gesponsord door: